17
Mar
10

La multi 6 saptamani noua!

Nu, nu facem petrecere. Dar in schimb ne-am dori ca toate urarile voastre sa se transforme in lazi de bere!

Au trecut multe de cand am iesit si noi din closet si v-am mantuit cu posturile noastre si in afara celor 4 sinucideri cauzate de scrierile noastre numarul nostru de fani s-a pastrat constant la 2. Asa ca as vrea sa ii multumesc lui Muffin pentru ochisorii ei mari si verzi care ne-au citit atat amar de timp. Sa stii ca te iubim!

In alta ordine de idei vreau sa spun ca ni s-au retras sponsorii de la Patriarhia Romana si in consecinta va trebui sa va trimiteti de acum in colo alocatiile sau alte surse de venit pentru a ne ajuta cauza nobila. Mai multe detalii la ionion(e ok. el nu bea. prea mult. bine putin. da’ e ok ca sigur nu fumeaza). De asemenea daca tot nu sunteti convinsi de cauza noastra nobila puteti asista la uzarea fondurilor primite si va asigur ca vă va cuprinde o stare bahica de intelegere care va face inutile oricare alte explicatii si retineri in a ne trimite banii vostrii.

Mr.Miezul


16 Responses to “La multi 6 saptamani noua!”


  1. 1 Muffin
    March 17, 2010 at 5:39 pm

    Muffin revine in forta !!!

    Sa nu prind pe altii ca aspira la locul meu. Al meu, am zas! Asta e razboi, am zas! Am zas! (sa fie de 3 ori )

    si acum….

    Iti multumesc dragul meu Mr Miezul,sunt recunoscatoare. Iti sunt iertate toate pacatele si ai primit mantuire, metaforic vorbind, nu pot sa pretind ca pot face ceva ce nu poate decat mai marele nostru Ciumnezeu, de a carui Evanghelie sau Carte Sfanta sau cum s-o numi, nu am mai citit de mult timp.
    Trebuie sa iti laud mesajul subliminal din maretele si incontestabilele taguri :).

    si…Cine e cel de-al doile fan?

    Si acum tam tam tam tam…Cine e nr 1?
    Te pun in postura dificila,ay?

    Oricum…a voastra sincera si fidela Muffin.( simti ca se potrivea sa ma semnez, nu ca nu ar aparea mai sus numele :-?? ) *hug*

  2. March 17, 2010 at 6:37 pm

    Al dracu tu de miez drag cu tagurile tale! Acum mă obligi să lucrez la megaserialul ce vă aşteaptă! Şi acum, ca să trecem peste starea euforică şi să te bag în căcat, cine e sandra?! Şi mai important, de când s-a apucat tata de gătit?

    Al tău prieten,
    lunaticu

  3. 3 ionion
    March 17, 2010 at 6:39 pm

    QUE? a zis cineva ceva de mine? a ok. da. alocatiile. da. si bani. BANI GRATIS!!!

    btw foarte subliminal mesajul din taguri, da.. Îţi mulţumesc! 🙂

  4. March 18, 2010 at 12:23 pm

    Daca dau de vreunul din voi la vara, ii fac cinste cu o bere 😉

  5. 11 Mr.Miezul
    March 18, 2010 at 6:06 pm

    HEI NU-L OMORÎ! E CU MINE!

  6. 13 Mr.Miezul
    March 19, 2010 at 3:52 pm

    vamaiot!

  7. 14 Mr.Miezul
    March 19, 2010 at 3:54 pm

    UITE MA CE IMI APARE ACU PE ECRAN! SA II F*T IN GURA SI IN GURA PE ASTIA! “Duplicate comment detected; it looks as though you’ve already said that!”
    Astia are ceva cu mine…

  8. June 11, 2023 at 12:00 pm

    I do enjoy the way you have framed this particular concern plus it really does present me a lot of fodder for consideration. However, coming from just what I have seen, I simply just hope as the actual feed-back pile on that folks stay on issue and in no way embark upon a tirade regarding the news du jour. Still, thank you for this excellent piece and whilst I can not go along with the idea in totality, I respect the standpoint.


Dă-ţi cu presupuţa:


Foşti toţi tipii tari

Frank Zappa

Zappa: De ce mă doare cînd mă piş?

Călindar neortodox!

March 2010
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arhiva tipilor tari

FĂ! click aici ca să te subscrii şi să primeşti mail cînd iese cîteo tîmpenie proaspătă din cuptorul creierelor tipilor tari!