Archive for March 23rd, 2010

23
Mar
10

Bilete de adio: biletul numărul 87

Sex: masculin

Vîrsta: între vîrste

Sinucidere prin: spînzurare de conducta de gaze cu şiretul stîng de la başcheţii negri Converse All-Stars model clasic

Loc: bucătăria proprie

Motive: să devină un star pe Blogul tipilor tari

Bilet de adio: “Aşa cum am scris şi în testament, nu vreau să-mi las moştenire averea copiilor mei, ci celor trei tipi tari care mi-au deschis orizonturile şi m-au făcut să mă gîndesc şi să trăiesc la intensitate maximă. Sper totodată ca, pe lîngă mansion-ul meu, asistentele personale şi cele 3 milioane de euro pe care le vor primi, să nu mă uite şi să-mi aducă acest mic ultim omagiu, de a publica acest bilet al meu pe blogul lor. Adio tipilor tari! O să vă citesc din ceruri, promit! Să ştiţi că v-am iubit pe toţi.. pe rînd..”

ionion




Foşti toţi tipii tari

Frank Zappa

Zappa: De ce mă doare cînd mă piş?

Călindar neortodox!

March 2010
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arhiva tipilor tari

FĂ! click aici ca să te subscrii şi să primeşti mail cînd iese cîteo tîmpenie proaspătă din cuptorul creierelor tipilor tari!