Archive for March 15th, 2010

15
Mar
10

Reacţii la tipii tari

Stau de 5 minute şi încerc să îmi dau seama cum ar fi mai bine să încep postuirea asta. Iar în tot acest timp, liniuţa care pâlpâie mă scoate din minţi, aşa că o să încep postuirea spunând că de 5 minute mă chinui să incep postuirea şi mă scoate din sărite liniuţa pâlpâitoare aşa că mă apuc de postuire spunând că… ei, bine, aţi înţeles voi ce mă chinui să explic, iar acum simt nevoia să ies din cercul vicios în care sunt prins fără voia mea, căci nu ştiu cum să încep postuirea şi mă scoate din sărite liniuţa pâlpâitoare.
La mulţi ani nouă, căci am împlinit onorabila vârstă de 6 săptămâni! În ultima perioadă, adică ultimele 6 săptămâni, blog-ul nostru are parte de reacţii extrem de diferite din partea celor care ne citesc. Unii sunt de acord cu noi, alţii nu, ceea ce m-a inspirat în crearea unui… unui… hai să-l numim studiu de caz. Studiu de caz legat de cum văd blog-ul nostru diferite categorii socio-profesionale şi/sau naţionale. În dorinţa unui studiu cât mai exact, am apelat la un irlandez, un preot, un punker şi… ei, bine, şi alţii, dar nu vreau să vă stric plăcerea de a studia studiul de caz chiar voi aşa că să-i dăm drumul!
• punker-ul: “Rooooooock!”.
• manelistu: “Hă hă hă! Cred că ma-ş înţălege bine cu ăla, viitoru student”
• moldoveanul: “Şe şiapa măsii vor ăştia?”
• artistul: “Incandescenţa reverberaţiilor emanate de mirosul scrierilor tipilor tari au naturaleţea necesară să schimbe lumea metafizică aşa cum o ştim noi!”
• francezul: “Oui! Olala! Mais no! Ce n’est pas possible!”
• preotul: “Iartă-I, Doamne, că nu ştiu ce fac!”
• irlandezul: “Oi! Oi! I wanna fuck’se a beer!”
• americanul: “Duuuuuuude!”
• piratul cel bun: “Ura! Ura! De trei ori ura pentru Căpitanul Vădit!”
• piratul cel rău: “Cum se face că tot timpul cei ca mine sunt luaţi în derâdere şi nu primim nimic? Eventual violăm vreo spaimă a pulii, după care suntem pedepsiţi de unii cum ar fi Căpitanul Vădit.”
• mexicanul: “Que?!”
• englezul: “Oh my god! Your language is propostruous!”
• obsedatul de messenger: “M@rsh m@h! F0@rt3 t@re bl0gu @st@!”
• italianul: “Mamma mia!”
• pitzipoanca: “Ce glossy!”
• psihologul: “În urma unei psihanalize atente, s-a observat că tipii tari suferă de sindromul matern freudian, provenit probabil din copilăriile lor abjecte când mamele lor nu îi lăsau să alerge prin iarbă sau să danseze, complex ce se revarsă necontrolat în furibundele lor scrieri.”
• Giovanni Becali: “Mirosiţi, puţiţi, zdrenţelor ce sunteţi voi zdrenţe! Ptiu! Ptiu! Daţi-vă dracu că îmi sunteţi simpatici!”
• Al Capone: “Citiţi dracului blogul ăsta sau vă rup picioarele!”
• Traian Băsescu: “Levantul nici nu se compară cu blogul tipilor tari! Trebuie să-i fac consilierii mei!”
• Che Guevara: “Revoluţia a început, camarazii mei! Tineţi-o tot aşa! Felicitări!”
• Iorga: “Vă mulţumesc că m-aţi pus pe blogul vostru! Sunteţi toţi tipii tari! Şi eu!”
• Francis Ford Coppola: “Vă rog, alegeţi-mă pe mine să fac filmul vieţii voastre!”
• Tim Burton: “Ba pe mine!”
• Arthas din WOW: “Vă dau sabia mea pentru şansa de a fi menţionat pe blogul vostru! Vă rog! Vă implor!”
• tipii tari: “Suntem toţi tipii tari!”

Postuit de lunaticu




Foşti toţi tipii tari

Frank Zappa

Zappa: De ce mă doare cînd mă piş?

Călindar neortodox!

March 2010
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arhiva tipilor tari

FĂ! click aici ca să te subscrii şi să primeşti mail cînd iese cîteo tîmpenie proaspătă din cuptorul creierelor tipilor tari!